Neem contact op met Business Tribe





Neem contact op!

Contactinformatie
365 Dagen Succesvol
Spijkerkade 4B
1021JS Amsterdam
info@365businesstribe.nl
Nederland


Klachtenprocedure

Heb je een klacht? Op deze pagina vind je onze klachtenprocedure.

Wat vervelend te horen dat je een klacht hebt. We horen graag meer van je en maken het graag goed. Volg hiervoor onderstaande stappen. Neem vooral contact met ons op als je hier vragen over hebt.

  1. Indien je een klacht hebt over een dienst van 365 Business Tribe of een van de trainers, dien je deze schriftelijk in bij ons support team via het e-mailadres: info@365businesstribe.nl.  Iedere klacht wordt vertrouwelijk behandeld. 
  2. Uiterlijk binnen één week krijg je van ons een bevestiging van ontvangst.
  3. Wij onderzoeken de klacht en uiterlijk binnen vier weken nemen wij persoonlijk contact met je op en zorgen wij voor de afhandeling van je klacht.
  4. Mocht de klacht binnen vastgestelde termijn niet zijn afgehandeld en mocht er een langere tijd nodig zijn om onderzoek te doen, dan stellen we je hiervan binnen een week op de hoogte met reden en een indicatie wanneer verwacht wordt uitsluitsel te kunnen geven.
  5. Mochten wij ondanks zorgvuldigheid toch niet tot een oplossing komen dan kun je je klacht voorleggen bij een onafhankelijke derde, de Geschillencommissie. Uitspraak van deze onafhankelijke derde is voor 365 Business Tribe B.v  bindend. Eventuele consequenties worden door 365 Business Tribe snel afgehandeld. Klachten worden geregistreerd en 24 maanden bewaard.